Całe szkolenie jest prowadzone w formie dyskusji. Dzięki małym grupom szkoleniowym możliwe jest poświęcenie czasu na każde pytanie Uczestników. Dyskusja uzupełniona jest o mini-wykłady oraz ćwiczenia praktyczne, które są oparte na rzeczywistych przykładach z pracy Pełnomocnika i Audytora systemu.
Szczupłe procesy powinny obejmować całe przedsiębiorstwo, włączając w to działania biurowe. Bo w jaki sposób klient kontaktuje się z Wami, przedsiębiorcami? Składa zamówienie przez biuro obsługi klienta; odwiedza zakład przez recepcję, czyli biuro; jakość wyrobów i usług jest kontrolowana przez biuro kontroli jakości; kto zajmuje się planowaniem i koordynacją produkcji? - pracownicy biura planowania produkcji. Widać zatem, że biuro jest czynnikiem bardzo istotnym dla wydajnej działalności i zysków przedsiębiorstwa, z czego nie do końca zdajemy sobie sprawę…
Zobacz co o naszych szkoleniach mówili Klienci - OPINIE O SZKOLENIU